sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Pride

Miehen mielestä nää sopisi Pride-kulkueeseen, vaikkei nämä mun mielestä niin sateenkaaret ole... :)


Alla H&M:n Pink Mist, päälle Lidlin akryylimaaleja ja CCUK:n Diamond Gloss-glitteriä. Helppoa ja nopeaa.


Ja sit pakollinen purnausvalitus: Istuin kaikessa rauhassa työhuoneen lattialla maalailemassa kynsiä, kun jostain ihan läheltä alkoi kuulua vimmattua rapinaa. Ihan kiva, työhuone on niitä ainoita huoneita meillä jossa ei ole aiemmin ollut hiiriä. Luultavasti se rapina kuului seinän sisältä, mutta silti inhottaa. Mä haluan niistä eroon, mä en halua jakaa mun kotia niiden kanssa! Mä jo luulin että me päästiin niistä eroon mutta ei näköjään. Mä VIHAAN hiiriä. Mä vihaan vihaan vihaan niitä. Yäk.

ps. Mikäköhän tätä Bloggeria vaivaa, kahden kuvan latauksessa kesti varmaan 15 minuuttia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti