torstai 16. kesäkuuta 2011

Vesimarmorointi

Jee, se onnistui! Oon kerran aiemmin koittanut vesimarmorointia huonolla menestyksellä ja silloin taisin päättää etten kokeile sitä enää ikinä. :D No, kokeilin, ja hyvä niin!


Eroa edelliseen yritykseen oli; ekalla kerralla käytin isoa "partaäijä"jugurttipurkkia, tällä kertaa pientä kertakäyttömukia. Partispurkissa se lakka levisi nopeammin ja laajemmalle alueelle, lakkaa piti tiputella useampi pisara ja se ehti jähmettyä veteen ennen kun olin valmis dippamaan kynteni sinne. Tokalla kerralla sitä ongelmaa ei ollu.
Ekalla kerralla mulla taisi olla hieman lämpimämpää vettä, muistan et ekalla kerralla hermoilin ja testailin veden lämpötilaa, kaadoin pois ja laitoin uudet vedet jne. monta kertaa. Tokalla, onnistuneella, kerralla laskin sen lämpöistä vettä mitä hanasta sattui tulemaan, taisi olla huoneenlämpöistä hieman kylmempää.

Oikean käden kammottavat tynkäkynnet ;)

Käytin Evelinen French White-valkoista, H&M:n Betty Boop Black winkiä ja Mavalan Rococo Rediä.

Noi pisteet ny on vähän.. No, whatever. Tykkään näistä silti.

Laitoin nyt kuvan tosta mun oikeasta kädestä kans, en tykkää siitä nykyään enää yhtään. Jostain syystä kaikki mun oikean käden kynnet päätti hajota ihan yhtäkkiä, en käsitä mikä niihin meni. Pari lohkesi melkein kynnen puolestavälistä, auts. Vaikka oon aina ollut sitä mieltä että tasapitkät kynnet on kauneimmat, niin en vaan pysty leikkaamaan vasemman käden kynsiä vastaamaan tätä pituutta. Joten kädet on sit "eripariset". :D

2 kommenttia:

  1. Tosi hienot! :) Nyt tekee mieli itekin ruveta marmoroimaan. :D

    VastaaPoista
  2. Mun tekis mieli koittaa tätä kans uudestaan. Nyt kun sain sen toimimaan enkä vaan menettänyt hermojani koko marmoroinnin kanssa, huomasin et se on aika hauskaa hommaa. :D

    VastaaPoista