maanantai 28. maaliskuuta 2011

Anteeeeeeks!

On vähän venähtänyt tämä mun hengähdystauko. Koitan palata ruotuun taas! :D
Me ollaan oltu koko porukka kipeenä viime ajat, jokainen vuorollaan. Ei oo ehtinyt tehdä juuri mitään kynsille kun ei oikein oo vapaa-aikaa kipeen lapsen hoidosta. Illalla kun sen saa nukkumaan on itsekin jo niin väsynyt että pitää päästä nukkumaan. Jos erehtyy luulemaan että jossain välissä ehtisi laittamaan kynsiä, voi olla varma että lapsi herää seuraavan puolen tunnin sisällä ja kynnet menee pilalle kun menee sitä nukuttamaan. On tää ihanaa! <3

Tällä hetkellä mulla on ollut sama lakkaus jo varmaan viikon! Hui!


Kyseessä siis tämä, Rimmelin Strawberry Fizz, leimaukset Konadilla ja kärjissä Dependin 54.

Muuten olenkin ollut melkein kuukauden ajan aika vähäeleisillä kynsillä. (Eikun nyt valehtelin, vasta kaksi viikkoahan mä olen ollut lakkaamatta kynsiäni sen erikoisemmin, se vaan tuntuu ainakin kuukaudelta :D)

Ostin kirpparilta alelaarista eurolla lakkoja ja kyllä vaan on huonoja! Tai ainakin tää yks mitä kokeilin ekana. Ei kuivu sitten millään! Toki mulla on ainakin pari-kolme kerrosta tota vihreää glitterlakkaa tossa kuvassa, mutta silti. Käytin OPIn Drip Drya ja vartin odottelunkin jälkeen lakka oli vielä märkää. Plaah.


Seuraavassa kuvassa kynsillä on Snowcrystalin 431. Mun mielestä sen sävy on oikeesti paljon persikkaisempi kun miltä kuvassa näyttää. :)

5 kommenttia:

  1. OOi mitä ihania taas! Noi ekat näyttää ihan meloonilta:D Nam;) Ja toi glitter on aivan ihana myös:)

    VastaaPoista
  2. ihan vaa mielenkiinnosta: onk noi glitterlakat kenties Yes Loven halpisglittereitä :D? itelläni samanlaisia kokemuksia :D:D:D

    VastaaPoista
  3. Itsekin ostin noita glitterlakkoja:--D Kokeilin yhtä varpaankynsille, kuivui sekin huonosti, mutta se nyt olikin avattu purkki.. :/ Pitää joku päivä testaa ihan kynsillekin niitä lakkoja..

    VastaaPoista
  4. Täällä ollaan oltu samassa jamassa, kipeenä kipeenä ja kipeenä :/ Toivottavasti paranette pian :)
    Nuo vihreät, ihanat! :)

    VastaaPoista
  5. Mmeri: Jaa meloonilta XD En ollu ajatellutkaan sitä, mut nyt kun sanoit niin tosiaan näyttää :D

    Anni: Joo, juurikin sitä! Ihan hirveetä kuraa se.

    Cottoncandy: Mainitsethan sit blogissas tai jossain et miten ne toimi, haluan tietää onks ne kaikki samaa shittiä vai toimiiko jopa joku niistä.

    RvaM.: Kiitti, täällä ollaan toistaseks kaikki terveinä mutta ei varmaan kauaa. :/ Tää on kyllä niin tylsää tää sairastelu, tulispa pian kesä!
    (Jostain syystä mä oon vankasti sitä mieltä että kesällä ei voi sairastaa... :D)

    VastaaPoista